Vad jag skulle behöva veta är hur tjänsten upplevs för någon som inte varit ingrottad i det i 8 månader.
Kan ni gå in och kolla på https://sundbyberg.siriusit.net/net/PublikaSidor/eTjanstMapp/felanmalan
och tycka till om logiken på tjänsten. Om det är någonting som är kontraintuitivt eller felaktigt.
Maila mig synpunkterna eller skriv dem i kommentatorsfältet.
Ingen formell ersättning utgår men jag kan bjuda på en runda folköl under nästa konvent i Bergen (med tanke på att det är Norge så går väl en runda starköl på en helårslön för en stackars kommunalarbetare).
Tack!
3 comments:
Hej. Tycker det ser bra ut. Jag har en invändning. För att komma vidare till steg två måste man välja kategori. Här efterlyser jag en kategori som heter annat eller övrigt. Mitt Sundbybergsproblem faller kanske inte innanför ramarna för varken klotter eller Hundrastgård. Dessutom efterlyser jag kategorin "faror/risker". Låt oss säga att jag hittat ett stort hål i en cykelbana, då vill jag inte skicka in det under sandsopning. Jag kan skicka in det under synpunkt men det verkar rimligare att ha det under felanmälan. /Vän av ordning
Gött henrik.
Bra synpunkter!
Tack
jag tycker oxå att tjänsten var tydlig, enkel och logisk. men håller med henrik om behovet av fler kategorier, speciellt en "övrigt".
Post a Comment